Έρχεται η νέα Alfa Romeo 4C

Η Alfa Romeo παρουσίασε το τεχνικό περιεχόμενο και τα μυστικά παρασκευής  του νέου αμιγώς πολυμορφικού υπέρ-αυτοκινήτου που ενσωματώνει το σπορ "ένστικτο" της Alfa Romeo διαθέτοντας την  απόδοση και την μηχανική τελειότητα που προσφέρει την  μέγιστη οδηγική απόλαυση με απόλυτη ασφάλεια εκτός από το  εκπληκτικό στυλ.

Οι δημιουργοί της Alfa Romeo 4C έχουν συνδυάσει τις καλύτερες τεχνικές και κατασκευαστικές ικανότητες των δύο επωνυμιών: Alfa Romeo και Maserati. Χάρη στις εσωτερικές συνέργειες της Fiat και Chrysler , οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες είναι  σε θέση να συνεργαστούν από την προοπτική να διατηρήσουν τον σχεδιασμό της Alfa Romeo και τη λειτουργία παραγωγής της Maserati.
Η μηχανολογική και τεχνολογική ανάπτυξη των ιταλικών αυτοκινητοπαραγωγών  έχει  συμβάλει στην βιομηχανία εξαρτημάτων υψηλών επιδόσεων των  σπορ αυτοκίνητων που παίζει  σημαντικό ρόλο στην επίτευξη του αποτελέσματος. Πιο συγκεκριμένα, το εργοστάσιο παραγωγής της Maserati δημιουργεί  κορυφαίας ποιότητας  υλικά τα οποία θυμίζουν χειροποίητα.
Η μονάδα παράγωγης αυτοκίνητων της  Maserati είναι σίγουρα το μέρος που προσφέρει όλα όσα μπορεί να χρειαστεί για την παρασκευή του: την παράδοση, την τεχνολογία και την τεχνογνωσία, αλλά πάνω απ' όλα, το ίδιο πάθος οδηγεί την ομάδα που συνέλαβε, σχεδίασε και κατασκεύασε το Alfa Romeo 4C.

Πηγή: emea

Alfa Romeo 4C by Pogea Racing

L’Alfa Romeo 4C è senza dubbio l’automobile più ‘calda’ del momento. Lo sanno bene i principali tuner europei, a cui sono bastate poche settimane per lanciare uno specifico programma d’elaborazione (ad oggi ancora in digitale). La tedesca Pogea Racing ha delimitato oggi i contorni della sua proposta ed è così la prima azienda ad intervenire sulla vettura milanese. Tre le aree d’intervento: il motore, l’aerodinamica e l’assetto. I tecnici di Friedrichshafen hanno ad esempio modificato il quattro cilindri da 1.8 litri fino a regalargli 415 CV e 450 Nm, in virtù delle modifiche al sistema di sovralimentazione, all’impianto di scarico ed ai suoi collettori; Pogea Racing è poi intervenuto sul raffreddamento e sulla centralina di gestione.
Il pacchetto d’elaborazione comprende inoltre cerchi in lega da 19 o 20 pollici e due differenti tipi di sospensioni, entrambe realizzate con il supporto di KW e denominate DCC e Clubsport. È poi presente un nuovo kit carrozzeria in fibra di carbonio, i cui elementi aerodinamici intervengono sulla deportanza: in questo modo l’Alfa 4C garantisce un effetto suolo ancora più incisivo. L’abitacolo riceve infine particolari in fibra di carbonio, alluminio o pelle. Restiamo in attesa delle prestazioni, curiosi di valutare a quali meraviglie possa condurci una vettura il cui rapporto peso/potenza è ora appena superiore a 2 kg/CV.

Πηγή: autoblog.it