Τo CAMPARI αλλάζει εμφάνιση
TO CAMPARI ΑΛΛΑΖΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ
• Η εξέλιξη ενός μοντέρνου συμβόλου
• Το λογότυπο του Campari γίνεται πιο μοντέρνο με ασημοτυπία
• Η εταιρία Claessens International επανασχεδιάζει ένα κλασσικό σύγχρονο brand
To Campari,
το παγκοσμίου φήμης brand και εμβληματικό ποτό το οποίο είναι συνδεδεμένο με
την Ιταλική κουλτούρα και στυλ, ανανεώνει την εικόνα του. Η ανανέωση του είναι
το επόμενο κεφάλαιο στην συνεχή προσπάθεια της premium μάρκας να ακολουθεί τις
σύγχρονες τάσεις. Το νέο σοφιστικέ σχήμα της φιάλης και η ανανέωση του
λογοτύπου με ασημένια και ανάγλυφα στοιχεία τονίζουν τέλεια την αφαιρετική
κομψότητα του πιο γνωστού κόκκινου ποτού στον κόσμο.
Την ανανέωση του Campari
ανέλαβε η εταιρία Claessens International, μια από τις πιο γνωστές εταιρίες στο
χώρο του design και της συμβουλευτικής μαρκών που έχει έδρα το Λονδίνο. Η
εταιρία, η οποία έχει μια μακροχρόνια σχέση με την εταιρεία Campari δημιούργησε
ένα νέο look το οποίο επικοινωνεί τη γοητεία και το πάθος μιας premium μάρκας
με ένα σύγχρονο και αυθεντικό τρόπο.
Το αποτέλεσμα είναι ένα
πρότυπο κομψού και ραφιναρισμένου σχεδιασμού. Η νέα φιάλη αποτελείται από
μακρύτερο «λαιμό», λείες καμπύλες και κομψό κορμό προβάλλοντας μια εκλεπτυσμένη
εικόνα η οποία ενισχύεται από την ανάγλυφη ετικέτα δημιουργώντας ένα ξεχωριστό
σύνολο.
Οι ανάγλυφες ασημοτυπίες
ανανέωσαν το λογότυπο του Campari προσδίδοντας του μια μοντέρνα όψη ενώ η
μπροστινή ετικέτα που υπάρχει στη φιάλη έγινε μικρότερη για να αναδεικνύεται
περισσότερο το μοναδικό του περιεχόμενο.
Το κείμενο και οι γραφιστικές λεπτομέρειες ενισχύουν το σοφιστικέ ύφος της
μάρκας και η καθαρότητα των γραμμών σε συνάρτηση με τη ζωηράδα των χρωμάτων
προβάλλουν το μοντέρνο χαρακτήρα της. Η έμφαση στον τόπο καταγωγής του Campari,
το Μιλάνο, ενισχύει την αυθεντικότητα της μάρκας.
Από την ημέρα που
δημιουργήθηκε το Campari, το 1860, πάντοτε επικοινωνούσε χρησιμοποιώντας την
αντίστοιχη γραφιστική γλώσσα και τους στυλιστικούς τόνους κάθε εποχής,
δημιουργώντας τα πιο μοντέρνα ρεύματα που το καθιέρωσαν σε πρότυπο στυλ. Από
την εποχή που η όπερα και η εκκλησιαστική μουσική μεσουρανούσε, μέχρι τις
γενιές του swing, της ροκ, της house και της lounge μουσικής το Campari υπήρξε
πάντα στο προσκήνιο.
“Με τη σοφιστικέ του
ανανέωση το Campari εδραιώνει περαιτέρω τη θέση του σαν ένα Ιταλικό πρότυπο,
σχολιάζει ο Andrea Conzonato, Chief
Marketing Officer, του Gruppo Campari . Η νέα ανανεωμένη του εικόνα
υπογραμμίζει με τον καλύτερο τρόπο την θέση που κατέχει ως σύμβολο στυλ και κομψότητας.”
Πηγή: athinorama
CAMPARI CAMBIA LOOK
L’evoluzione di
un’icona della modernità, dal 1860 ad oggi
Campari,
rinnova il look della bottiglia dell’aperitivo per eccellenza, simbolo di stile
ed eleganza. Nel 2013 Campari si veste di una nuova bottiglia, dalla forma
essenziale, decorata da un nuovo profilo d’argento del logo e dalla goffratura
di vetro che sottolineano l’eleganza dell’aperitivo rosso per eccellenza.
Per comunicare il carisma e la passione di Campari Claessens International ha
disegnato un restyling della bottiglia caratterizzato da ritocchi essenziali ma
in stile contemporaneo.
Il risultato è un prodotto di design incredibilmente elegante: la silhouette
della nuova bottiglia, infatti, ha un collo più lungo, “spalle” più slanciate e
un “girovita” raffinato, mentre la goffratura di vetro dona alla bottiglia uno
stile unico. Il pack perfetto per esaltare il rosso intenso di Campari, suo
segno distintivo.
Il trattamento con pellicola d’argento rinnova il logo Campari. L’etichetta più
piccola e più pulita è stata studiata per creare il perfetto equilibrio tra
stile e contemporaneità, pur mantenendo immediata la riconoscibilità di
Campari. I dettagli grafici esaltano l’immagine sofisticata del brand, mentre
la scritta in grassetto sulle origini milanesi afferma con vigore l’autenticità
dell’icona dell’aperitivo italiano.
Dal 1860 a oggi, Campari ha sempre comunicato con il linguaggio grafico e toni
stilistici all’avanguardia, anticipando le tendenze e affermandosi come oggetto
di moda e icona di stile. Campari ha accompagnato la vita di generazioni
dall’opera ai ritmi swing, dal rock all’house al lounge: sono cambiati gli
stili ma Campari è da sempre presente sulle scene. Adattandosi alle nuove
generazioni, al rinnovamento di forme e sapori ha attraversato le epoche e si
presenta oggi con un look rinnovato, estremamente raffinato, che lascia ancora
più spazio all’inconfondibile liquido rosso.
“Con questo elegante restyling Campari ribadisce ancora una volta la sua
posizione di ‘icona dell’aperitivo’”, commenta Andrea Conzonato, Chief
Marketing Officer, Gruppo Campari. “La nuova immagine del marchio trasmette
alla perfezione i valori del brand e lo affermano nuovamente come simbolo di
stile ed eleganza“.
www.camparigroup.com
www.campari.com
http://www.facebook.com/#!/CampariItalia?fref=ts
Πηγή: saporinews
In : ιταλικά προϊόντα (prodotti "made in italy")
Tag: "to campari αλλαζει εμφανιση"