TO CAMPARI  ΑΛΛΑΖΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

 

             Η εξέλιξη ενός μοντέρνου συμβόλου

             Το λογότυπο του Campari γίνεται πιο μοντέρνο με ασημοτυπία

             Η εταιρία Claessens International επανασχεδιάζει ένα κλασσικό σύγχρονο brand

To Campari, το παγκοσμίου φήμης brand και εμβληματικό ποτό το οποίο είναι συνδεδεμένο με την Ιταλική κουλτούρα και στυλ, ανανεώνει την εικόνα του. Η ανανέωση του είναι το επόμενο κεφάλαιο στην συνεχή προσπάθεια της premium μάρκας να ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις. Το νέο σοφιστικέ σχήμα της φιάλης και η ανανέωση του λογοτύπου με ασημένια και ανάγλυφα στοιχεία τονίζουν τέλεια την αφαιρετική κομψότητα του πιο γνωστού κόκκινου ποτού στον κόσμο.
Την ανανέωση του Campari ανέλαβε η εταιρία Claessens International, μια από τις πιο γνωστές εταιρίες στο χώρο του design και της συμβουλευτικής μαρκών που έχει έδρα το Λονδίνο. Η εταιρία, η οποία έχει μια μακροχρόνια σχέση με την εταιρεία Campari δημιούργησε ένα νέο look το οποίο επικοινωνεί τη γοητεία και το πάθος μιας premium μάρκας με ένα σύγχρονο και αυθεντικό τρόπο.
Το αποτέλεσμα είναι ένα πρότυπο κομψού και ραφιναρισμένου σχεδιασμού. Η νέα φιάλη αποτελείται από μακρύτερο «λαιμό», λείες καμπύλες και κομψό κορμό προβάλλοντας μια εκλεπτυσμένη εικόνα η οποία ενισχύεται από την ανάγλυφη ετικέτα δημιουργώντας ένα ξεχωριστό σύνολο.
Οι ανάγλυφες ασημοτυπίες ανανέωσαν το λογότυπο του Campari προσδίδοντας του μια μοντέρνα όψη ενώ η μπροστινή ετικέτα που υπάρχει στη φιάλη έγινε μικρότερη για να αναδεικνύεται περισσότερο  το μοναδικό του περιεχόμενο. Το κείμενο και οι γραφιστικές λεπτομέρειες ενισχύουν το σοφιστικέ ύφος της μάρκας και η καθαρότητα των γραμμών σε συνάρτηση με τη ζωηράδα των χρωμάτων προβάλλουν το μοντέρνο χαρακτήρα της. Η έμφαση στον τόπο καταγωγής του Campari, το Μιλάνο, ενισχύει την αυθεντικότητα της μάρκας.
Από την ημέρα που δημιουργήθηκε το Campari, το 1860, πάντοτε επικοινωνούσε χρησιμοποιώντας την αντίστοιχη γραφιστική γλώσσα και τους στυλιστικούς τόνους κάθε εποχής, δημιουργώντας τα πιο μοντέρνα ρεύματα που το καθιέρωσαν σε πρότυπο στυλ. Από την εποχή που η όπερα και η εκκλησιαστική μουσική μεσουρανούσε, μέχρι τις γενιές του swing, της ροκ, της house και της lounge μουσικής το Campari υπήρξε πάντα στο προσκήνιο.
“Με τη σοφιστικέ του ανανέωση το Campari εδραιώνει περαιτέρω τη θέση του σαν ένα Ιταλικό πρότυπο, σχολιάζει ο  Andrea Conzonato, Chief Marketing Officer, του Gruppo Campari . Η νέα ανανεωμένη του εικόνα υπογραμμίζει με τον καλύτερο τρόπο την θέση που κατέχει ως σύμβολο στυλ  και κομψότητας.”

Πηγή: athinorama

 

 

CAMPARI CAMBIA LOOK
L’evoluzione di un’icona della modernità, dal 1860 ad oggi

Campari, rinnova il look della bottiglia dell’aperitivo per eccellenza, simbolo di stile ed eleganza. Nel 2013 Campari si veste di una nuova bottiglia, dalla forma essenziale, decorata da un nuovo profilo d’argento del logo e dalla goffratura di vetro che sottolineano l’eleganza dell’aperitivo rosso per eccellenza.
Per comunicare il carisma e la passione di Campari Claessens International ha disegnato un restyling della bottiglia caratterizzato da ritocchi essenziali ma in stile contemporaneo.
Il risultato è un prodotto di design incredibilmente elegante: la silhouette della nuova bottiglia, infatti, ha un collo più lungo, “spalle” più slanciate e un “girovita” raffinato, mentre la goffratura di vetro dona alla bottiglia uno stile unico. Il pack perfetto per esaltare il rosso intenso di Campari, suo segno distintivo.
Il trattamento con pellicola d’argento rinnova il logo Campari. L’etichetta più piccola e più pulita è stata studiata per creare il perfetto equilibrio tra stile e contemporaneità, pur mantenendo immediata la riconoscibilità di Campari. I dettagli grafici esaltano l’immagine sofisticata del brand, mentre la scritta in grassetto sulle origini milanesi afferma con vigore l’autenticità dell’icona dell’aperitivo italiano.
Dal 1860 a oggi, Campari ha sempre comunicato con il linguaggio grafico e toni stilistici all’avanguardia, anticipando le tendenze e affermandosi come oggetto di moda e icona di stile. Campari ha accompagnato la vita di generazioni dall’opera ai ritmi swing, dal rock all’house al lounge: sono cambiati gli stili ma Campari è da sempre presente sulle scene. Adattandosi alle nuove generazioni, al rinnovamento di forme e sapori ha attraversato le epoche e si presenta oggi con un look rinnovato, estremamente raffinato, che lascia ancora più spazio all’inconfondibile liquido rosso.
“Con questo elegante restyling Campari ribadisce ancora una volta la sua posizione di ‘icona dell’aperitivo’”, commenta Andrea Conzonato, Chief Marketing Officer, Gruppo Campari. “La nuova immagine del marchio trasmette alla perfezione i valori del brand e lo affermano nuovamente come simbolo di stile ed eleganza“.

www.camparigroup.com
www.campari.com
http://www.facebook.com/#!/CampariItalia?fref=ts


Πηγή: saporinews