Ιταλία: Έκαναν... σουβενίρ την τραγωδία με το κρουαζιερόπλοιο Κονκόρντια

Αντιδράσεις για το t-shirt που πωλείται στα ράφια τουριστικού καταστήματος.
Μπορεί κάποιος επικαλούμενος το εμπορικό δαιμόνιο να ξεπεράσει τα όρια και να εκμεταλλευθεί ακόμα και μία τραγωδία προς όφελός του; Κατάστημα τουριστικών ειδών στην Ιταλία το έκανε, σοκάροντας πολλούς με την απόφασή του.
Στο προαύλιο καταστήματος, λοιπόν, στην παραθαλάσσια περιοχή Καστιλιόνε Ντελα Πεσκάια (Castiglione della Pescaia) σε σημείο όπου οι τουρίστες μπορούν να διακρίνουν εύκολα, τουριστικές μπλούζες περιμένουν τον επόμενο αγοραστή. Μία, όμως, από τις κακόγουστες αυτές μπλούζες φέρει στάμπα με φωτογραφία από το πολύνεκρο ναυάγιο του Κόστα Κονκόρντια στο νησί Τζίλιο που είχε συγκλονίσει την Ιταλία πριν ένα χρόνο.
Η μακάβρια ιδέα δεν βρήκε συμμάχους, καθώς οι κάτοικοι της περιοχής έσπευσαν να ενημερώσουν τον δήμαρχο, Σέρτζο Ορτέλι, ο οποίος απαίτησε την απόσυρση των t-shirt δηλώνοντας πως στην πόλη είναι ακόμα ζωντανή η τραγωδία και πως για τέτοιου είδους πρωτοβουλίες δεν έχει έρθει η κατάλληλη στιγμή. Το πλοίο Κόστα Κονκόρντια προσέκρουσε την 16η Ιανουαρίου του 2012 σε ύφαλο, σκορπώντας τον θάνατο σε 32 επιβάτες και μέλη του πληρώματός του, ενώ ο κυβερνήτης του, Φραντσέσκο Σκετίνο, το εγκατέλειψε αδιαφορώντας για την τύχη των επιβατών.

Πηγή: protothema

 

 

Spunta tra i souvenir la t-shirt della Costa Concordia

Un’idea che non è stata molto apprezzata dagli abitanti del posto. Un commerciante di Castiglione della Pescaia, in provincia di Grosseto, ha esposto nel suo negozio di souvenir un’insolita tshirt, quella con l’ormai celebre foto della Costa Concordia inclinata su un lato nelle acque presso l’Isola del Giglio, dopo la tragedia del 13 gennaio 2012.
Immediato il coro di proteste da parte dei cittadini “Non si discute la libertà di vendere ciò che si vuole – hanno scritto – quello che meraviglia ed infastidisce è la mancanza di rispetto nei confronti di chi in questa tragedia ha perso la vita o un proprio caro”.
Una notizia che fa discutere ma che non stupisce in molti però.
Già qualche mese dopo il terribile incidente, i venditori di gadeget dell’Isola del Giglio fecero circolare alcune cartoline che riproducevano la stessa immagine. Una “caduta di stile” che fu messa subito al bando dal sindaco che ne vietò, secondo il principio del rispetto per le vittime, la commercializzazione e ne ordinò il ritiro. Ed è stato proprio quel sindaco, Sergio Ortelli, a telefonare al suo collega di Castiglione della Pescaia, Giancarlo Farnetani, per sensibilizzarlo sull’accaduto affinché anche le maglie offensive venissero rimosse dal mercato.

Πηγή: news.you-ng